Survival Too

 

ΠΑΙΧΝΙΔΙ

 

SURVIVAL   TOO

 

 

 

 

 

ΓΕΝΙΚΑ:

  • Το παιχνίδι παίζεται σε 12 δοκιμασίες, στις οποίες θα υποβληθούν οι ομάδες με σειρά.
  • Σε κάθε δοκιμασία θα πρέπει να λάβουν μέρος όλα τα παιδιά της ομάδας, με σκοπό να μαζέψουν «ζωές» για την ομάδα τους, αλλά και να χάσουν όσο το δυνατό λιγότερες «ζωές», με αποτέλεσμα να τελειώσει το παιχνίδι με το μεγαλύτερο αριθμό «ζωών» που μπορούν να έχουν.
  • Η κάθε δοκιμασία διαρκεί 10 λεπτά, συμπεριλαμβανόμενα σε αυτά και οι οδηγίες.
  • Στη συνέχεια με το κτύπημα της καμπάνας, τα παιδιά κάθε ομάδας μετακινούνται γρήγορα στην επόμενη τους δοκιμασία, αφού έχουν στα χέρια τους το χάρτη της Κατασκήνωσης - πάνω στον οποίο παρουσιάζονται οι χώροι των δοκιμασιών με σχετικό υπόμνημα - τη διαδρομή της κάθε ομάδας σε έντυπο και ένα σακουλάκι με 100 «ζωές».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΣΥΝΟΛΙΚΗ   ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ   ΟΜΑΔΩΝ

ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΟΜΑΔΑ 1Η ΟΜΑΔΑ 2Η ΟΜΑΔΑ 3Η ΟΜΑΔΑ 4Η ΟΜΑΔΑ 5Η ΟΜΑΔΑ 6Η ΟΜΑΔΑ 7Η ΟΜΑΔΑ 8Η ΟΜΑΔΑ 9Η ΟΜΑΔΑ 1ΟΗ
Δηλητηριώδη και μη                    
Μάζεψε νερό                    
Κυνήγι ταράνδου                    
Ψάρεμα σολωμού                    
Φτιάξε ένα ιγκλού                    
Η λίμνη των παγετώνων                    
Το άναμμα της φωτιάς                    
Μακρινά… κοντινά…                    
Ξύλινη γέφυρα                    
Χρήσιμα κι αυτά                    
Ψάρεμα φάλαινας                    
Βρες τους αετούς                    
ΣΥΝΟΛΟ      ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ                    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ΟΜΑΔΑ

1Η

Δηλητηριώδη και μη

Μάζεψε

νερό

Κυνήγι ταράνδου Ψάρεμα σολωμού Φτιάξε ένα ιγκλού Η λίμνη των παγετώνων Το άναμμα της φωτιάς Μακρινά.. κοντινά.. Ξύλινη γέφυρα Χρήσιμα κι αυτά Ψάρεμα φάλαινας Βρες τους αετούς

ΟΜΑΔΑ

2Η

Βρες τους αετούς Δηλητηριώδη και μη

Μάζεψε

νερό

Κυνήγι ταράνδου Ψάρεμα σολωμού Φτιάξε ένα ιγκλού Η λίμνη των παγετώνων Το άναμμα της φωτιάς Μακρινά.. κοντινά.. Ξύλινη γέφυρα Χρήσιμα κι αυτά Ψάρεμα φάλαινας

ΟΜΑΔΑ

3Η

Ψάρεμα φάλαινας Βρες τους αετούς Δηλητηριώδη και μη

Μάζεψε

νερό

Κυνήγι ταράνδου Ψάρεμα σολωμού Φτιάξε ένα ιγκλού Η λίμνη των παγετώνων Το άναμμα της φωτιάς Μακρινά.. κοντινά.. Ξύλινη γέφυρα Χρήσιμα κι αυτά

ΟΜΑΔΑ

4Η

Χρήσιμα κι αυτά Ψάρεμα φάλαινας Βρες τους αετούς Δηλητηριώδη και μη

Μάζεψε

νερό

Κυνήγι ταράνδου Ψάρεμα σολωμού Φτιάξε ένα ιγκλού Η λίμνη των παγετώνων Το άναμμα της φωτιάς Μακρινά.. κοντινά.. Ξύλινη γέφυρα

ΟΜΑΔΑ

5Η

Ξύλινη γέφυρα Χρήσιμα κι αυτά Ψάρεμα φάλαινας Βρες τους αετούς Δηλητηριώδη και μη

Μάζεψε

νερό

Κυνήγι ταράνδου Ψάρεμα σολωμού Φτιάξε ένα ιγκλού Η λίμνη των παγετώνων Το άναμμα της φωτιάς Μακρινά.. κοντινά..

ΟΜΑΔΑ

6Η

Μακρινά.. κοντινά.. Ξύλινη γέφυρα Χρήσιμα κι αυτά Ψάρεμα φάλαινας Βρες τους αετούς Δηλητηριώδη και μη

Μάζεψε

νερό

Κυνήγι ταράνδου Ψάρεμα σολωμού Φτιάξε ένα ιγκλού Η λίμνη των παγετώνων Το άναμμα της φωτιάς

ΟΜΑΔΑ

7Η

Το άναμμα της φωτιάς Μακρινά.. κοντινά.. Ξύλινη γέφυρα Χρήσιμα κι αυτά Ψάρεμα φάλαινας Βρες τους αετούς Δηλητηριώδη και μη

Μάζεψε

νερό

Κυνήγι ταράνδου Ψάρεμα σολωμού Φτιάξε ένα ιγκλού Η λίμνη των παγετώνων

ΟΜΑΔΑ

8Η

Η λίμνη των παγετώνων Το άναμμα της φωτιάς Μακρινά.. κοντινά.. Ξύλινη γέφυρα Χρήσιμα κι αυτά Ψάρεμα φάλαινας Βρες τους αετούς Δηλητηριώδη και μη

Μάζεψε

νερό

Κυνήγι ταράνδου Ψάρεμα σολωμού Φτιάξε ένα ιγκλού

ΟΜΑΔΑ

9Η

Φτιάξε ένα ιγκλού Η λίμνη των παγετώνων Το άναμμα της φωτιάς Μακρινά.. κοντινά.. Ξύλινη γέφυρα Χρήσιμα κι αυτά Ψάρεμα φάλαινας Βρες τους αετούς Δηλητηριώδη και μη

Μάζεψε

νερό

Κυνήγι ταράνδου Ψάρεμα σολωμού

ΟΜΑΔΑ

10Η

Ψάρεμα σολωμού Φτιάξε ένα ιγκλού Η λίμνη των παγετώνων Το άναμμα της φωτιάς Μακρινά.. κοντινά.. Ξύλινη γέφυρα Χρήσιμα κι αυτά Ψάρεμα φάλαινας Βρες τους αετούς Δηλητηριώδη και μη

Μάζεψε

νερό

Κυνήγι ταράνδου

ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ   ΟΜΑΔΩΝ

 

ΧΡΗΣΙΜΑ ΚΙ ΑΥΤΑ

ΥΛΙΚΑ:

  • Μία ψηφιακή φωτογραφική για κάθε ομάδα
  • 40 αντικείμενα σκορπισμένα σε όλους τους χώρους της κατασκήνωσης
  • Έντυπο αξιολόγησης

ΧΡΟΝΟΣ:

  • 8 λεπτά

ΠΩΣ ΠΑΙΖΕΤΑΙ:

  • Τα παιδιά φέρνουν μαζί τους μία ψηφιακή φωτογραφική.
  • Προσπάθεια των παιδιών (τα οποία θα παίξουν όλα μαζί) είναι να φωτογραφίσουν όσο πιο πολλά αντικείμενα βρουν και θεωρούν ότι είναι χρήσιμα για την επιβίωση κάποιου στο χρόνο του παιχνιδιού. Χρειάζεται να φαίνεται καθαρά το αντικείμενο που φωτογραφίζεται.
  • Η κάθε επιτυχημένη προσπάθεια της ομάδας παίρνει 5 «ζωές». Κάθε φωτογραφία στην οποία δε φαίνεται καθαρά το αντικείμενο της ή είναι θολή, χρεώνει την ομάδα 2 «ζωές»

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ  ΟΜΑΔΩΝ

ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ: ΧΡΗΣΙΜΑ ΚΙ ΑΥΤΑ

ΟΜΑΔΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1Η  
2Η  
3Η  
4Η  
5Η  
6Η  
7Η  
8Η  
9Η  
10Η  

ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΝ

  1. Καπέλο
  2. Μαχαίρι
  3. Παγούρι
  4. Αντηλιακό
  5. Μπότες
  6. Κουβέρτα
  7. Φανάρι
  8. Σακάκι
  9. Κονσέρβα
  10. Ρολόι
  11. Τηλέφωνο
  12. Φακός
  13. Σπίρτα
  14. Πυξίδα
  15. Σχοινί
  16. Γάντια
  17. Τσιρότο
  18. Μπρίκι
  19. Τσαπί
  20. Σφυρίχτρα
  21. Σφυρί
  22. Κατσαβίδι
  23. Κερί
  24. Γυαλιά
  25. Σαγιονάρες
  26. Μάσκα
  27. Τέντα
  28. Κιάλια
  29. Καμάκι
  30. Πιρούνι
  31. Ποτηράκι μεταλλικό
  32. Καρφιά
  33. Ψαλίδι
  34. Κολλητική ταινία
  35. Κατσαρόλα
  36. Κουβάς
  37. Μπουκάλι
  38. Μολύβι
  39. Πέδιλα θάλασσας
  40. Κουπί

 

 

ΜΑΚΡΙΝΑ… ΚΟΝΤΙΝΑ…

ΥΛΙΚΑ:

  • Κιάλια
  • Εικόνα με πολλές λεπτομέρειες
  • Έντυπο καταγραφής αντικειμένων
  • Έντυπο αξιολόγησης

ΧΡΟΝΟΣ:

  • 8 λεπτά

ΠΩΣ ΠΑΙΖΕΤΑΙ:

  • Τα παιδιά έχοντας ένα ζευγάρι κιάλια, θα πρέπει να αναγνωρίσουν και να καταγράψουν τα αντικείμενα σε μια εικόνα που βρίσκεται σε μεγάλη απόσταση.
  • Προσπάθεια των παιδιών (τα οποία θα παίξουν με σειρά στη δοκιμασία) είναι να καταγράψουν με ακρίβεια όλα τα αντικείμενα της εικόνας στον καθορισμένο χρόνο.
  • Για κάθε αντικείμενο που αναγνωρίζεται σωστά ή δίδεται η ακριβής ποσότητά του, η ομάδα παίρνει 5 «ζωές», ενώ κάθε λάθος στοιχίζει στην ομάδα 3 «ζωές».

*Αν θέλουμε να αυξήσουμε το βαθμό δυσκολίας της δοκιμασίας, βάζουμε εμπόδια μπροστά στην εικόνα (π.χ. κλαδιά), τα οποία θα πρέπει να αποφύγουν τα παιδιά γυρνώντας τα κιάλια ή το κεφάλι.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ  ΟΜΑΔΩΝ

ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ: ΜΑΚΡΙΝΑ… ΚΟΝΤΙΝΑ…

ΟΜΑΔΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1Η  
2Η  
3Η  
4Η  
5Η  
6Η  
7Η  
8Η  
9Η  
10Η  

ΕΝΤΥΠΟ  ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΝ

ΟΜΑΔΑ: ……………………………….

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ
1.Πόσες εφημερίδες είναι στοιβαγμένες στο γραφείο;  
2.Πόσα ποτηράκια καφέ υπάρχουν;  
3.Ποια τρόφιμα υπάρχουν στο γραφείο;  
4.Πόσα συνδετηράκια υπάρχουν στο γραφείο;  
5.Πόσα λαστιχάκια υπάρχουν στο γραφείο;  
6.Τι χρώμα έχει η κολλητική ταινία;  
7.Τι γράφει το φάιλ που έχει κονσέρβα επάνω του;  
8.Τι υπάρχει επάνω στην οθόνη;  
9.Τι χρώμα είναι το τηλέφωνο;  
10.Πού στέκεται η οθόνη του υπολογιστή;  
11.Πόσα χαρτάκια είναι κολλημένα στην οθόνη;  
12.Τι κρέμεται από την οθόνη;  
13.Τι γράφει το μπροστινό φάιλ που στέκεται;  
14.Πόσα καλώδια φεύγουν από την οθόνη;  
15.Πόσα μπλε βιβλία στέκονται στο αριστερό του χέρι;  
16.Πού βρίσκεται το κινητό τηλέφωνο;  
17.Τι γράφει η σημαιούλα;  
18.Πόσα δάχτυλα φαίνονται;  
20.Πόσες κονσέρβες υπάρχουν;  
21.Τι χρώμα έχει η συσκευασία του διορθωτικού;  
22.Τι χρώμα έχει το χαρτί κάτω από τις εφημερίδες πάνω στο γραφείο;  
23.Τι χρώμα έχει η πένα πάνω στο γραφείο;  
24.Πώς είναι τα μάτια του ανθρώπου;  
25.Τι είδους ανθυγιεινού φαγητού έφαγε;  
26.Τι χρώμα έχει ο συνδετήρας;  
27.Τι χρώμα έχει το μολύβι στο γραφείο;  
25.Τι βρίσκεται δεξιά από τα γυαλιά του;  

 

ΣΥΝΟΛΙΚΗ  ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ:………..

 

 

 

 

 

 

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

 

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ
1.Πόσες εφημερίδες είναι στοιβαγμένες στο γραφείο; 6
2.Πόσα ποτηράκια καφέ υπάρχουν; 2
3.Ποια τρόφιμα υπάρχουν στο γραφείο; Πατάτες, ντόνατ
4.Πόσα συνδετηράκια υπάρχουν στο γραφείο; 7
5.Πόσα λαστιχάκια υπάρχουν στο γραφείο; 4
6.Τι χρώμα έχει η κολλητική ταινία; πράσινη
7.Τι γράφει το φάιλ που έχει κονσέρβα επάνω του; RUSH
8.Τι υπάρχει επάνω στην οθόνη; Μπουκάλι, πάτμαν, δεινόσαυρος,
9.Τι χρώμα είναι το τηλέφωνο; μπεζ
10.Πού στέκεται η οθόνη του υπολογιστή; Σε 2 κίτρινους καταλόγους
11.Πόσα χαρτάκια είναι κολλημένα στην οθόνη; 5
12.Τι κρέμεται από την οθόνη; πιθηκάκι
13.Τι γράφει το μπροστινό φάιλ που στέκεται; PRIORITY
14.Πόσα καλώδια φεύγουν από την οθόνη; 6
15.Πόσα μπλε βιβλία στέκονται στο αριστερό του χέρι; 2
16.Πού βρίσκεται το κινητό τηλέφωνο; Δίπλα στο κεφάλι
17.Τι γράφει η σημαιούλα; DODGERS
18.Πόσα δάχτυλα φαίνονται; 9
20.Πόσες κονσέρβες υπάρχουν; 2
21.Τι χρώμα έχει η συσκευασία του διορθωτικού; πράσινο
22.Τι χρώμα έχει το χαρτί κάτω από τις εφημερίδες πάνω στο γραφείο; ροζ
23.Τι χρώμα έχει η πένα πάνω στο γραφείο; γαλάζια
24.Πώς είναι τα μάτια του ανθρώπου; Φουσκωμένα, μισόκλειστα
25.Τι είδους ανθυγιεινού φαγητού έφαγε; Πατάτες McDonalds
26.Τι χρώμα έχει ο συνδετήρας; Μπορντώ
27.Τι χρώμα έχει το μολύβι στο γραφείο; κίτρινο
25.Τι βρίσκεται δεξιά από τα γυαλιά του; CDs

 

ΜΑΖΕΨΕ ΝΕΡΟ

ΥΛΙΚΑ:

  • Ένα παγούρι των 3-4 λίτρων άδειο
  • 10 φύλλα (φαρδιά)
  • Έντυπο αξιολόγησης

ΧΡΟΝΟΣ:

  • 8 λεπτά

ΠΩΣ ΠΑΙΖΕΤΑΙ:

  • Τα παιδιά μαζεύουν φύλλα φαρδιά (ένα για το καθένα), τα οποία θα αποτελέσουν την υδρορροή με την οποία θα μαζέψουν το νερό από τη βρύση.
  • Ένα παιδί θα κρατά τη βρύση ανοιχτή, τα υπόλοιπα παιδιά θα σχηματίσουν την υδρορροή με τα φύλλα τους και το τελευταίο παιδί κρατά το παγούρι, έτσι ώστε να γεμίζει νερό.
  • Προσπάθεια των παιδιών είναι να γεμίσουν το παγούρι νερό στον καθορισμένο χρόνο.
  • Για κάθε γεμάτο παγούρι η ομάδα παίρνει 30 «ζωές». Σε περίπτωση που δεν καταφέρουν να γεμίσουν ένα παγούρι, τότε ο υπεύθυνος του παιχνιδιού δίνει τόσες «ζωές» όσες περίπου αναλογούν στην ποσότητα νερού που έχουν μαζέψει.

*Αν θέλουμε να αυξήσουμε το βαθμό δυσκολίας της δοκιμασίας, ζητούμε να χρησιμοποιήσουν συγκεκριμένο είδος φύλλων.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ  ΟΜΑΔΩΝ

ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ: ΜΑΖΕΨΕ ΝΕΡΟ

ΟΜΑΔΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1Η  
2Η  
3Η  
4Η  
5Η  
6Η  
7Η  
8Η  
9Η  
10Η  

 

 

 

 

 

 

Η ΛΙΜΝΗ ΤΩΝ ΠΑΓΕΤΩΝΩΝ

ΥΛΙΚΑ:

  • Σχεδία
  • 4 κοντάρια (κουπιά)
  • 10 σημαδούρες (κώνοι)
  • Κιβώτια μπογιατισμένα άσπρα (για πάγοι)
  • Κολλητική χρωματιστή ταινία
  • Έντυπο αξιολόγησης

ΧΡΟΝΟΣ:

  • 8 λεπτά

ΠΩΣ ΠΑΙΖΕΤΑΙ:

  • Τα παιδιά γονατίζουν 4-4 πάνω σε μια «σχεδία» (με τροχούς) και κρατούν από ένα «κουπί» το καθένα.
  • Προσπάθεια των παιδιών (τα οποία θα παίξουν με σειρά στη δοκιμασία) είναι να περάσουν στην «απέναντι όχθη» τα μέλη της ομάδας τους στον καθορισμένο χρόνο, μέσα από καθορισμένη διαδρομή, η οποία σημειώνεται στο πάτωμα με χρωματιστή κολλητική ταινία.
  • Στην πρώτη διαδρομή (για απέναντι) τα παιδιά είναι 4. Κατεβαίνουν τα 2 και τα άλλα 2 επιστρέφουν για να πάρουν άλλους.
  • Το παιχνίδι συνεχίζεται μέχρι να περάσουν όλοι στην «απέναντι όχθη».
  • Για κάθε μέλος που περνά στην «απέναντι όχθη» η ομάδα παίρνει 10 «ζωές», ενώ αντίθετα για κάθε μέλος που δεν καταφέρει να περάσει τη «θάλασσα» η ομάδα χρεώνεται με 5 «ζωές».

*Αν θέλουμε να αυξήσουμε το βαθμό δυσκολίας της δοκιμασίας, βάζουμε εμπόδια, τα οποία θα πρέπει να αποφύγουν τα παιδιά «κωπηλατώντας».

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ  ΟΜΑΔΩΝ

ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ: Η ΛΙΜΝΗ ΤΩΝ ΠΑΓΕΤΩΝΩΝ

ΟΜΑΔΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1Η  
2Η  
3Η  
4Η  
5Η  
6Η  
7Η  
8Η  
9Η  
10Η  

 

 

 

ΦΤΙΑΞΕ ΕΝΑ ΙΓΚΛΟΥ

ΥΛΙΚΑ:

  • 40 μεγάλα χάρτινα (άδεια) κιβώτια (μπογιατισμένα άσπρα)
  • Εικόνες με ιγκλού
  • Έντυπο αξιολόγησης

ΧΡΟΝΟΣ:

  • 8 λεπτά

ΠΩΣ ΠΑΙΖΕΤΑΙ:

  • Τα παιδιά έχοντας στη διάθεσή τους 40 μεγάλα χάρτινα (άδεια) κιβώτια (μπογιατισμένα άσπρα), προσπαθούν να φτιάξουν ένα «ιγκλού».
  • Προσπάθεια των παιδιών (τα οποία παίζουν όλα μαζί) είναι να φτιάξουν ένα «ιγκλού» στερεό, για ένα άτομο και το οποίο να είναι καλά φτιαγμένο.
  • Η επιτυχημένη προσπάθεια της ομάδας παίρνει 50 «ζωές». Ανάλογα, βέβαια, με το τελικό αποτέλεσμα, ο υπεύθυνος της δοκιμασίας μπορεί να βαθμολογήσει όπως ο ίδιος κρίνει και να αφαιρέσει ακόμη και «ζωές».

*Αν θέλουμε να αυξήσουμε το βαθμό δυσκολίας της δοκιμασίας, ζητούμε από τα παιδιά να φτιάξουν το ιγκλού για 2 άτομα.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ  ΟΜΑΔΩΝ

ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ: ΦΤΙΑΞΕ ΕΝΑ ΙΓΚΛΟΥ

ΟΜΑΔΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1Η  
2Η  
3Η  
4Η  
5Η  
6Η  
7Η  
8Η  
9Η  
10Η  

 

 

ΞΥΛΙΝΗ ΓΕΦΥΡΑ

ΥΛΙΚΑ:

  • 15 κυλινδρικά κομμάτια ξύλου (κορμούς) 30-40 cm ύψος περίπου το καθένα
  • Ένα χοντρό σχοινί 10 μέτρων
  • Έντυπο αξιολόγησης

ΧΡΟΝΟΣ:

  • 8 λεπτά

ΠΩΣ ΠΑΙΖΕΤΑΙ:

  • Ορίζουμε τη διαδρομή της ξύλινης γέφυρας, τοποθετώντας τους κορμούς τον έναν δίπλα στον άλλο, σε απόσταση 30-40 cm περίπου ο ένας από τον άλλον. Οι κορμοί τοποθετούνται ανάμεσα σε δύο πεύκους, πάνω στους οποίους δένουμε το σχοινί (το σχοινί βρίσκεται παράλληλα με τους κορμούς, αλλά ψηλότερα), τόσο ψηλά όσο χρειάζεται για να είναι το πιάσιμο γερό κατά τη διάβαση της γέφυρας.
  • Προσπάθεια των παιδιών θα είναι να περάσουν απέναντι, χωρίς να πέσουν κάτω. Χρειάζεται να περάσουν όλα τα μέλη της ομάδας με τη σειρά και αν υπάρχει χρόνος μπορούν να περάσουν ξανά από την αρχή, μαζεύοντας έτσι «ζωές» για την ομάδα τους.
  • Κάθε επιτυχημένη προσπάθεια της ομάδας να περάσει τη γέφυρα παίρνει 15 «ζωές», ενώ κάθε πτώση στοιχίζει 10 «ζωές».

*Αν θέλουμε να αυξήσουμε το βαθμό δυσκολίας της δοκιμασία, τοποθετούμε εμπόδια στη γέφυρα (π.χ. κλαδιά), δυσκολεύοντας έτσι τους παίχτες να περάσουν απέναντι.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ  ΟΜΑΔΩΝ

ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ: ΞΥΛΙΝΗ ΓΕΦΥΡΑ

ΟΜΑΔΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1Η  
2Η  
3Η  
4Η  
5Η  
6Η  
7Η  
8Η  
9Η  
10Η  

 

 

ΨΑΡΕΜΑ ΦΑΛΑΙΝΑΣ

ΥΛΙΚΑ:

  • 1 φάλαινα φουσκωτή
  • 3-4 κυλινδρικά σφουγγάρια για κολύμπι
  • Κολλητική ταινία (χρωματιστή)
  • Έντυπο αξιολόγησης

ΧΡΟΝΟΣ:

  • 8 λεπτά

ΠΩΣ ΠΑΙΖΕΤΑΙ:

  • Ορίζουμε τη «θάλασσα» της φάλαινας με κολλητική χρωματιστή ταινία (7Χ7 μέτρα).
  • Τοποθετούμε τη φάλαινα στη θάλασσα και δίνουμε στα παιδιά τα κυλινδρικά σφουγγάρια, τα οποία θα αποτελούν τα «κοντάρια» τους με τα οποία θα πρέπει να «σκοτώσουν» τη φάλαινα.
  • Προσπάθεια των παιδιών θα είναι να βγάλουν τη φάλαινα από τη «θάλασσα», χωρίς να «πατήσουν» μέσα, και έχοντας μόνο τα «κοντάρια τους».
  • Κάθε επιτυχημένη προσπάθεια της ομάδας να βγάλει τη φάλαινα παίρνει 25 «ζωές». Κάθε φορά όμως που ένας παίχτης πατήσει στη «θάλασσα» η ομάδα χάνει 5 «ζωές».
  • Σε περίπτωση που η ομάδα βγάλει τη φάλαινα από τη «θάλασσα» και έχει στη διάθεσή της χρόνο ακόμη, επανατοποθετούμε τη φάλαινα στη «θάλασσα» και επαναλαμβάνεται η ίδια δοκιμασία, κερδίζοντας έτσι επιπλέον βαθμούς για την ομάδα τους.

*Αν θέλουμε να αυξήσουμε το βαθμό δυσκολίας της δοκιμασία, τοποθετούμε εμπόδια στη «θάλασσα» (π.χ. «πάγους» = κιβώτια), δυσκολεύοντας έτσι τους παίχτες να βγάλουν από αυτή τη φάλαινα.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ  ΟΜΑΔΩΝ

ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ: ΨΑΡΕΜΑ ΦΑΛΑΙΝΑΣ

ΟΜΑΔΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1Η  
2Η  
3Η  
4Η  
5Η  
6Η  
7Η  
8Η  
9Η  
10Η  

 

ΨΑΡΕΜΑ ΣΟΛΩΜΟΥ

ΥΛΙΚΑ:

  • Ψαράκια πλαστικοποιημένα (5 διαφορετικά είδη σολωμού)
  • Καλάμια ψαρέματος
  • Μικρή πισίνα με νερό
  • Κατάλογος με τα είδη σολωμού
  • Καρτέλες κλήρωσης για τα είδη σολωμού
  • Έντυπο αξιολόγησης

ΧΡΟΝΟΣ:

  • 8 λεπτά

ΠΩΣ ΠΑΙΖΕΤΑΙ:

  • Τα παιδιά ανεβαίνουν στην πλατφόρμα του ξύλινου παιχνιδιού και προσπαθούν να ψαρέψουν σολωμούς, οι οποίοι βρίσκονται μέσα στη «λίμνη» κάτω από την πλατφόρμα.
  • Το είδος των σολωμών που επιτρέπεται να ψαρέψουν καθορίζεται από τον υπεύθυνο του παιχνιδιού ή με κλήρωση. Σε περίπτωση που τα παιδιά ψαρέψουν άλλο ψάρι, τότε το ξαναρίχνουν πίσω στη «λίμνη», χάνοντας ταυτόχρονα «ζωές».
  • Προσπάθεια των παιδιών (τα οποία θα παίξουν με σειρά στη δοκιμασία) είναι να πιάσουν όσο το δυνατό πιο πολλούς σολωμούς στο χρόνο που έχουν.
  • Κάθε επιτυχημένη προσπάθεια της ομάδας παίρνει 10 «ζωές» και κάθε λανθασμένος σολωμός της στοιχίζει 5 «ζωές».

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ  ΟΜΑΔΩΝ

ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ: ΨΑΡΕΜΑ ΣΟΛΩΜΟΥ

ΟΜΑΔΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1Η  
2Η  
3Η  
4Η  
5Η  
6Η  
7Η  
8Η  
9Η  
10Η  

 

 

ΨΑΡΕΜΑ    ΣΟΛΩΜΟΥ

                                

                              Atlantic Salmon

 

 

 

                                          Chinook Salmon

 

 

 

                                             Pink Salmon

 

 

 

                                              Sockeye Salmon

 

 

 

                                           Steelhead Salmon

 

Atlantic Salmon

 

 

Chinook Salmon

 

 

Pink Salmon

 

 

Sockeye Salmon

 

 

Steelhead Salmon

 

 

 

ΤΟ ΑΝΑΜΜΑ ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ

ΥΛΙΚΑ:

  • Κατάλογος με τα είδη φωτιάς
  • Καρτέλες κλήρωσης για τα είδη φωτιάς
  • Έντυπο αξιολόγησης

ΧΡΟΝΟΣ:

  • 8 λεπτά

ΠΩΣ ΠΑΙΖΕΤΑΙ:

  • Τα παιδιά αφού κάνουν την κλήρωση για το ποιο είδος φωτιάς θα πρέπει να κατασκευάσουν, ξεκινούν την αναζήτηση των υλικών.
  • Προσπάθεια των παιδιών είναι να φτιάξουν τη φωτιά όσο το δυνατό πιο γρήγορα στο χρόνο που έχουν, αλλά και να μοιάζει με τη φωτογραφία του συγκεκριμένου είδους.
  • Κάθε επιτυχημένη προσπάθεια της ομάδας παίρνει 20 «ζωές» και κάθε λανθασμένη ή ατελείωτη στοιχίζει όσες «ζωές» καθορίσει ο υπεύθυνος της δοκιμασίας.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ  ΟΜΑΔΩΝ

ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ: ΤΟ ΑΝΑΜΜΑ ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ

ΟΜΑΔΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1Η  
2Η  
3Η  
4Η  
5Η  
6Η  
7Η  
8Η  
9Η  
10Η  

 

 

Teepee Fire

 

 



Log Cabin Fire

 



Lean-To Fire

 



http://www.wpclipart.com/recreation/camping_hiking/campfire/council_fire_BW.png" >

Council Fire

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTJ1D97ZFnBgL2gnck8VMm_vGgYyjnlUeyZCfsDdY14tY2sfmm-Tg" >


Hunter's Fire



Teepee Fire

Log Cabin Fire

Lean-To Fire

Council Fire

Hunter's Fire

 

 

 

ΚΥΝΗΓΙ ΤΑΡΑΝΔΟΥ

ΥΛΙΚΑ:

  • Όπλο (παιδικό)
  • Σφαιρίδια  
  • Εικόνες ταράνδων
  • DECIBEL meter
  • Έντυπο αξιολόγησης

ΧΡΟΝΟΣ:

  • 8 λεπτά

ΠΩΣ ΠΑΙΖΕΤΑΙ:

  • Προσπάθεια των παιδιών (τα οποία θα παίξουν με τη σειρά από 3-5 βολές) είναι να «σκοτώσουν» όσο το δυνατό περισσότερους ταράνδους.
  • Η κάθε επιτυχημένη προσπάθεια της ομάδας παίρνει 5 «ζωές», ενώ κάθε αποτυχημένη χρεώνει την ομάδα 2 «ζωές».
  • Η δυσκολία του παιχνιδιού είναι το ότι τα παιδιά θα πρέπει να περπατήσουν για να πάνε μέχρι το επιτρεπτό σημείο βολής, πατώντας πάνω σε ξερά κλαδιά και χόρτα. Ο υπεύθυνος του παιχνιδιού, κατά τη διάρκεια της μετακίνησης των παιδιών, μετρά με ένα iphone τα DECIBEL και αν τα παιδιά υπερβούν το «επιτρεπτό» όριο χρεώνονται 10 «ζωές».

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ  ΟΜΑΔΩΝ

ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ: ΚΥΝΗΓΙ ΤΑΡΑΝΔΟΥ

ΟΜΑΔΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1Η  
2Η  
3Η  
4Η  
5Η  
6Η  
7Η  
8Η  
9Η  
10Η  

 

 

ΔΗΛΗΤΗΡΙΩΔΗ ΚΑΙ ΜΗ

ΥΛΙΚΑ:

  • Κατάλογος με τα είδη μανιταριών (χωρισμένος σε δηλητηριώδη και μη)
  • Αριθμημένες εικόνες μανιταριών (43 μανιτάρια)
  • Έντυπο με αριθμούς για κάθε μανιτάρι
  • Καλάθι
  • Έντυπο αξιολόγησης

ΧΡΟΝΟΣ:

  • 8 λεπτά

ΠΩΣ ΠΑΙΖΕΤΑΙ:

  • Τα παιδιά αφού πάρουν το καλάθι τους ξεκινούν την αναζήτηση των μη δηλητηριωδών μανιταριών.
  • Προσπάθεια των παιδιών είναι να «μαζέψουν» όσο το δυνατό περισσότερα «καλά» μανιτάρια και όσο το δυνατό λιγότερα «κακά» μανιτάρια στο χρόνο που έχουν.
  • Φτάνοντας σε ένα μανιτάρι, αν θέλουν να το «μαζέψουν», κόβουν ένα χαρτάκι με τον αριθμό του συγκεκριμένου μανιταριού και το βάζουν στο καλάθι τους.
  • Τελειώνοντας, δείχνουν τους αριθμούς που μάζεψαν και παίρνουν ή χάνουν τις ανάλογες «ζωές».
  • Κάθε επιτυχημένη προσπάθεια της ομάδας παίρνει 3 «ζωές» και κάθε λανθασμένη 1 «ζωή».

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ  ΟΜΑΔΩΝ

ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ: ΔΗΛΗΤΗΡΙΩΔΗ ΚΑΙ ΜΗ

ΟΜΑΔΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1Η  
2Η  
3Η  
4Η  
5Η  
6Η  
7Η  
8Η  
9Η  
10Η  
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
2 2 2 2 2 2 2 2 2 2
3 3 3 3 3 3 3 3 3 3
4 4 4 4 4 4 4 4 4 4
5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
6 6 6 6 6 6 6 6 6 6
7 7 7 7 7 7 7 7 7 7
8 8 8 8 8 8 8 8 8 8
9 9 9 9 9 9 9 9 9 9
10 10 10 10 10 10 10 10 10 10
11 11 11 11 11 11 11 11 11 11
12 12 12 12 12 12 12 12 12 12
13 13 13 13 13 13 13 13 13 13
14 14 14 14 14 14 14 14 14 14
15 15 15 15 15 15 15 15 15 15
16 16 16 16 16 16 16 16 16 16
17 17 17 17 17 17 17 17 17 17
18 18 18 18 18 18 18 18 18 18
19 19 19 19 19 19 19 19 19 19
20 20 20 20 20 20 20 20 20 20
21 21 21 21 21 21 21 21 21 21
22 22 22 22 22 22 22 22 22 22
23 23 23 23 23 23 23 23 23 23
24 24 24 24 24 24 24 24 24 24
25 25 25 25 25 25 25 25 25 25
26 26 26 26 26 26 26 26 26 26
27 27 27 27 27 27 27 27 27 27
28 28 28 28 28 28 28 28 28 28
29 29 29 29 29 29 29 29 29 29
30 30 30 30 30 30 30 30 30 30
31 31 31 31 31 31 31 31 31 31
32 32 32 32 32 32 32 32 32 32
33 33 33 33 33 33 33 33 33 33
34 34 34 34 34 34 34 34 34 34
35 35 35 35 35 35 35 35 35 35
36 36 36 36 36 36 36 36 36 36
37 37 37 37 37 37 37 37 37 37
38 38 38 38 38 38 38 38 38 38
39 39 39 39 39 39 39 39 39 39
40 40 40 40 40 40 40 40 40 40
41 41 41 41 41 41 41 41 41 41
42 42 42 42 42 42 42 42 42 42
43 43 43 43 43 43 43 43 43 43

ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ  ΜΑΝΙΤΑΡΙΩΝ  (ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΑ)

ΔΗΛΗΤΗΡΙΩΔΗ

ΜΗ ΔΗΛΗΤΗΡΙΩΔΗ

1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 32 33 34 35
36 37 38 39 40 41 42
43            

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ  ΜΑΝΙΤΑΡΙΩΝ  (ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΑ)

 

ΑΡΙΘΜΟΣ  ΟΜΑΔΑΣ:........

 

Χρωμάτισε μόνο τα κουτάκια των μανιταριών που θέλετε να μαζέψετε!

 

1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 32 33 34 35
36 37 38 39 40 41 42
43            

 

 

ΒΡΕΣ ΤΟΥΣ ΑΕΤΟΥΣ

ΥΛΙΚΑ:

  • Μία ψηφιακή φωτογραφική για κάθε ομάδα
  • 50 εικόνες αετών αριθμημένες (1-50)
  • 2 εικόνες αετών με *
  • Έντυπο αξιολόγησης

ΧΡΟΝΟΣ:

  • 8 λεπτά

ΠΩΣ ΠΑΙΖΕΤΑΙ:

  • Τα παιδιά φέρνουν μαζί τους μία ψηφιακή φωτογραφική.
  • Προσπάθεια των παιδιών (τα οποία θα παίξουν όλα μαζί) είναι να φωτογραφίσουν όσους πιο πολλούς αετούς μπορέσουν στο χρόνο του παιχνιδιού. Χρειάζεται να φαίνεται καθαρά ο αριθμός του κάθε αετού.
  • Η κάθε επιτυχημένη προσπάθεια της ομάδας παίρνει 5 «ζωές». Κάθε φωτογραφία στην οποία δε φαίνεται καθαρά ο αριθμός της ή είναι θολή, χρεώνει την ομάδα 2 «ζωές»
  • Αν η ομάδα καταφέρει να βρει οποιαδήποτε από τις δύο εικόνες αετών με *, τότε παίρνουν 20 «ζωές» για κάθε μια που θα βρουν.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ  ΟΜΑΔΩΝ

ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ: ΒΡΕΣ ΤΟΥΣ ΑΕΤΟΥΣ

ΟΜΑΔΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1Η  
2Η  
3Η  
4Η  
5Η  
6Η  
7Η  
8Η  
9Η  
10Η